Retourneren en klachten

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden hiervoor enkele voorwaarden.

Retourprocedure

  1. Geef uw retourzending per telefoon of e-mail aan ons door
  2. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden
  3. Zorg dat u uw zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd
  4. Het artikel dient onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden
  5. Na ontvangst van een complete retourzending zullen wij in overleg met u het artikel vervangen of vergoeden


Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer het door u aangekochte artikel binnen de garantietermijn defect gaat, neemt u dan contact met ons op.

Niet vallend onder de garantie: val- en/of stootschade of iedere andere schade veroorzaakt door derden. Uw factuur is uw garantiebewijs, bewaar deze goed. Zonder factuur kunnen wij geen garantie verlenen.


Klachten

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een klacht over bijvoorbeeld de webshop, één van onze medewerkers of een aan u geleverd product? Dan horen wij dit graag. Wij dragen onze service hoog in het vaandel en alleen met uw feedback kunnen wij deze service nog verder verbeteren.

U kunt een email sturen o.v.v. klacht of schriftelijk versturen naar:
PB-Collection
Aziëweg 1
9407 TC Assen
Nederland
info@pb-collection.nl

Wij nemen binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht contact met u op.